Alla inlägg den 29 april 2014

Av madde - 29 april 2014 21:31

Ja undra om man är påväg att bli träningsnarkoman??? :) När man inte längre har ro av att sitta i soffan och kolla på tv, som jag har gjort allt för läng. Sedan jag började med min löpning för ca 2,5 vecka sedan, så kan jag inte sitta stilla längre. Jag är inte heller lika trött.... Tror min kropp mår hundra gånger bättre av detta =)


Idag har det blivit 3 träningspass, och då utan problem. Känner att konditionen sitter, så hoppas bara att det visar sig på måtten och vågen...


Eftersom att jag var så pass rastlös ikväll, så började jag baka knäckebröd. Samtidigt så ringer Jessica och frågar om vi ska ut och gå stavgång. Och ja varför inte tänkte jag, med tanke på att jag inte hade något bättre för mig =) 

Så det blev en runda på 50 min. Ut i skogen och hittade nya fina stigar. Som absolut måste testas igen =) 

Vi avslutade kvällen med det nybakade knäckebrödet och en kopp te =) Hur mysigt som hellst, så nu hoppas jag på att jag ska kunna somna gott. Även att mina knän är bättre i morgon, men det borde dom vara. Känns redan bättre =)  


NU får det bli till att ladda för 2 jobbpass, 7-16. Sedan är man ledig igen =) Lyxvecka!!!

Hoppas ni har haft en trevlig dag där ute =))

Av madde - 29 april 2014 14:10

Det var bara till att stiga upp när man vaknade, varför ligga och dra sig lr somna om ;) 

Var ute i spåret strax efter 9, idag var det joggning på schemat. 1 min jogga och 1 min gå, med 12 upprepningar. Så blev 24 min + ca 5 min gång i slutet. Sedan blev det även lite styrka när man kom in. Så vid 10 var jag klar med träningen idag. Kände lite jaha vad ska jag nu göra resten av dagen haha =)

Blev till att vika tvätt och få i sig lite lunch, för att sedan åka till farmor på lite kaffe.

Raka vägen hem sedan, då kusinen ville ut och ta en promenad. Och inte säger jag nej till det inte, nu när jag ändå är igång med träningen =) Kom nu precis in så blev ca 40 min =) 

Nu är bara frågan vad jag ska göra resten av dagen. Kanske ska lägga mig och läsa, bara ta det lite lugnt. Så man orkar jobba 2 hela dagar ;) Har även frågat om det finns möjlighet att rida ikväll, så vi får se om det blir till att göra det ikväll också =) 

Snacka om att jag har fått flytt på träningen nu, mår så mycket bättre känner jag. Dock så känner jag av knäna väldigt mycket. så bör väl egentligen ta det lugnt, men det är svårt faktiskt...


Ja annars händer det inte så mycket. Solen lyser med sin frånvaro idag. Men jag hann iaf ut på joggingturen när den lyste i morse =))


Redo för en springtur 

 

Dagens Lunch 

 

Fin miljö att gå i 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards