Alla inlägg den 14 april 2014

Av madde - 14 april 2014 19:49

Dagen börjar lida mot sitt slut. Dock kanske man inte kan gå och lägga sig än, även om det skulle vara skönt. Får hålla mig vaken iaf en timme till. 

Har iaf haft fullrulle på förmiddagen idag. Jessica ringde och hörde om vi skulle ut och gå. Och inte säger man nej till det, nu när jag ändå är på bättrings vägen. Så det blev en promenad i solen på ca 45 min. Men efter det så väntade Natta-lee, så då blev det att vi 3 tog en kaffe hemma hos mig =) trevligt det. Är glad för Natta-lees skull som inte har allt för lång tid kvar tills hon har körkort =) Bara fortsätta köra, så har du snart de!!!


Efter att jag lämnat Natta-lee vid bussen, så tog jag en sväng på blomsterlandet och willys. Men hade för ont i huvudet för att gå runt några längre stunder. Så fick bli att åka hem och lägga sig i sängen för att vila bort huvudvärken.. Men fick tampas med den resten av em... Nu på kvällskvisten har den iaf gått över.. Men nu känner jag mig rastlös, men ändå trött...


Imorgon är det jobbdag igen.. Hade gärna varit ledig ett par dagar till.. Men det är mindre än 2 månader kvar till semester.. Och det betyder att jag har mindre än 2 månader på mig att snygga till formen lite. haha! Något kg ska man väl lyckas gå ner tills dess. Sen när man kommer hem är det ju sommar, och då vill man ju kunna vissa sig i bikini på badstranden. Man vill ju inte ligga i vassen i sommar haha ;)

Så nu får jag ta och rycka upp mig! Men har fått lite mer inspiration nu när man har läst några sidor av topp hälsa. Ska fortsätta läsa nu ikväll, så blir man ännu mer peppad =))


Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka!  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards