Alla inlägg den 25 mars 2016

Av madde - 25 mars 2016 17:43

Påsk va de ja :P Blir inte mycket firande av det denna helg, då man arbetar. Men några middagar till olika personer hinner man med =) 

Lite tråkigt att jobba under påsken, men men bara bita ihop. Får ju stora pengar istället haha :P


Vikt resultatet denna vecka blev -+ 0 nöjd med det, så länge det inte går upp. Tycker jag har fått till en riktigt bra träning denna vecka. Bara till att fortsätta. Har dock ingen ork att träna idag, känner mig ganska trött... Men har cyklat och gått hem från jobbet, så det får duga =) 


Igår var det ridning, gick riktigt fint. Två envisa som ska samarbeta ihop.. Ja men det kan nog arta sig. Börjar redan gå mycket bättre efter bara tredje ridningen på Gilbert =) Så jag är nöjd! Bara till att fortsätta kämpa, tycker även att jag orkar mer och känner att styrkan har kommit tillbaka. Ska försöka lägga in lite mer styrketräning, så ska nog ridningen gå ännu bättre =) 


Idag blir det våfflor till middag här, var länge sedan man åt det. Ska bli riktigt smarrigt =) 

Resten av kvällen blir lugnt framför tv:n. Och så massa mys med min kära älskling <3 

Hoppas ni får en trevlig helg där ute!! 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards