Alla inlägg den 17 mars 2016

Av madde - 17 mars 2016 13:56

Då är man långledig =) Känns riktigt skönt må jag säga. Har man massa tid att göra massa annat! 

Började dagen med att plocka här hemma. Och att tvätta.

Blev sedan en tur och handla med farmor, och göra lite annat hon behövde hjälp med. 

Väl hemma igen blev det en promenad i solen =) Riktigt skönt var det allt. Skönt nu när våren har kommit. Dock har det börjat mulna på ute nu, så det är lite tråkigt. Men men fick iaf sol på min promenad. 

Blir även ridning ikväll, mer motion till mig =) känner iaf att jag börjar komma igång ordentligt nu igen, och det är helt underbart.

Har tränat varje dag denna vecka. Och nu är det bara att fortsätta. I helgen blir det väl skogspromenader med Wilma, eftersom att vi ska vara hundvakt. Kommer bli kanon =) 


Annars är det inte mycket annat som händer. Allt lunkar på som vanligt här. Ska se vad jag ska hitta på resten av dagen, skulle behöva göra lite små saker. Men känner mig ändå seg... Kan bero på att jag har jobbat i 5 dagar nu. Plus att jag kanske inte är helt frisk än. Vissa stunder är värre än andra, men det är bara att gilla läget. Sista dagen med penicillinet idag.. Det betyder väl att man ska ta det lugnt kanske i helgen... Men svårt när man har en hund som kommer att vilja busa =)


Nej nu ska jag fortsätta fixa här hemma =) Hoppas ni har en bra dag där ute!  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards