Alla inlägg den 29 mars 2016

Av madde - 29 mars 2016 19:11

Igår var det en helt fantastisk dag ute! sol och värme. Började gårdagen med att jag och sambon skulle ut och ta en promenad, men den slutade i en jogging/pw runda istället =) Hur underbart som helst, och kul när vi tränar tsm!! 

Blev sedan en sväng ut till hans far och fika.

Hem och njöt av ett glas bubbel på balkongen, även stod städning och handling på schemat! Blev en riktig mysdag =)


Idag har man jobbat igen.. Skön dag på jobbet var det iaf, inga konstigheter.

Väl hemma blev det lite middag. Och så kom överskottsenergin!!! Det verkar som att den kommer att börja igen nu!!!

Sambon bad mig att ut och springa så energin försvann, sagt och gjort! Blev en vända idag igen med jogg och pw! Riktigt skönt. Lite ömma ben sen igår, men konditionen finns där iaf. Trodde inte att jag hade sådan bra kondition, som jag verkar ha!! Promenaderna har givit lite kan man säga! 


Nu märker man att man har kommit igång med träningen ordentligt, bara att fortsätta på samma sätt nu!!

Ska bara få till maten en aning bättre. Men en sak i taget, för gör jag allt på en gång blir det bara pannkaka av allt. Tur man känner sig själv så pass bra, då man vet hur man kan lägga upp allt! 


Nej nu ska jag sätta mig i soffan tycker jag är värd det =) 

Hoppas ni har en bra dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards