Alla inlägg den 3 mars 2016

Av madde - 3 mars 2016 11:52

Att gå hemma och vara sjuk är inte alltid det roligaste.. Det är skönt de första dagarna, men nu börjar jag snart klättra på väggarna...Blir så sjukt rastlös! Egentligen borde man väl bara ligga rakt upp och ner i sängen eller soffan,.. Men börjar få ont i ryggen utav det... Därför väljer jag att resa mig och göra lite små saker här hemma.. Det börjar bli bättre, men inte helt bra än. 

Igår var jag ute och tog lite luft, kändes ändå hyfsat att komma ut och gå lite. Luft sakadar aldrig när man är sjuk. Bara man klär på dig ordentligt! 


Annars är det inte så mycket som händer här, försöker tänka på vad jag stoppar i mig. Blir lätt att man stoppar i sig onödiga saker när man är sjuk! Men har inte så stort sug efter mat.. Men som sagt äter ändå, bara för att få energi =) 


Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen :P 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards