Alla inlägg den 18 mars 2016

Av madde - 18 mars 2016 08:46

Veckans hårda träning, visade sig på gårdagens ridning. Orkade betydligt mycket mer. Nu gäller det bara att man fortsätter med träningen, har en övning som jag fått av ridläraren som jag har gjort varje dag =) Och det märks att den gjorde nytta. Hästen gick på riktigt fint igår, små saker som man måste tänka på. Kommer nog gå vägen denna gång oxå =) 

Hade även lite sällskap med mig till stallet igår, Jenny var med och kollade. Lite insperation för att hon ska ta tag i ridningen igen =) 

Kan säga att idag har jag träningsvärk som vanligt iaf, Johanna vet hur man kör slut på en kropp iaf haha =) 


Till veckans siffror, ja till och med där har träningen visat sig =) - 0,7 kg  stod vågen på idag. Verkar gå bra nu!! Har ju tränat varje dag denna vecka, och mer kommer det bli i helgen. Kommer iaf vara ute mycket, då jag ska ner till syster =) Ska försöka lägga i lite mer styrka i träningen nästa vecka, känner att kroppen klarar av det nu efter 2 veckors vila. 


En tjej som är taggad till hundra på att både klara av att rida ordentligt och att tappa i vikt! Kanske man kan visa sig på stranden i sommar haha ;) 

Nej nu ska jag plocka lite här hemma och ta mig ut på en promenad!! 

Ha en trevlig helg där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards