Alla inlägg den 28 mars 2016

Av madde - 28 mars 2016 08:59

Jobbat nu hela påsken, förutom idag då man är ledig =) Riktigt skönt! 

Helgen har rullat på, firade lite påsk hos pappa på middag. =) 

Igår när man kom hem var man trött, men lite kaffe och lite bubbel så fick man lite energi igen. Och med energi så blev det lite gjort hemma. Vi gick igenom båda våra garderober och slängde MASSA kläder. Två säckar blev det. Nu är det bara att inhandla massa nytt =) 

Idag är planen att slänga ner våra vinter kläder i förrådet, så vi blir av med dom. Även blir det fika hos svärfar mitt på dagen. Ska även hinna med ett träningspass och handla för veckan =)


Alltid har man något att göra när man är ledig. Tur sambon är ledig oxå, så man får lite hjälp! Och har vi tur är det sol hela dagen, så man kan sätta sig på balkongen och ta ett glas bubbel. =) Skulle inte sitta fel, plus en härligt slut på denna påskhelg. 


Annars är det inte så mycket annat som händer för tillfället. Får se vad veckan har att erbjuda, en massa jobba vet jag iaf.. 


Hoppas ni har haft en bra och fin helg där ute. Det har jag haft på jobbet med bästa Hanna, då vi har fått jobbat tsm hela helgen =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards