Alla inlägg den 1 mars 2016

Av madde - 1 mars 2016 14:19

Jaha då är man hemma och är sjuk... Var ingen rolig morgon, då man kall svettades och var helt matt i kroppen...

Blev till att gå tillbaka till sängen.. Har bara legat annars idag. Vaknade för inte så länge sedan heller. Min kropp verkar behöva villa ordentligt...

Detta medför att träningen får ligga på is.... Dock ska jag försöka ta lite luft ikväll, en liten sväng skadar inte. Det är ju inte fel med friskluft. Men väntar på att sambon kommer hem, så han får följa med mig ut, ifall jag skulle bli yr..


Annars har det inte hänt så mycket. Har inte skrivit någon vikt sedan jag kom hem. Men det kommer på fredag =)

Men just nu är det fokus på att bli frisk ordentligt, så man kan lägga fokus på träningen. Maten går det väl helt hyfsat med annars, eftersom att jag inte har något direkt sug efter mat. Men äter bara för att jag måste! 


Så nu blir det till att lägga sig ner igen! 

Hoppas ni har det bra där ute, och passar på att njuta av solen som har strålat i några dagar nu =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards