Alla inlägg den 3 maj 2017

Av madde - 3 maj 2017 20:09

Ännu en varm dag ute! Så himla skönt. Man är bara ute och njuter. Dock blåste det kallt när jag cykla hem ikväll efter jobbet. Men ska inte klaga! Det var bara på med träningskläderna och bege sig ut! Har dock fått ett ordentligt skavsår, som jag glömmer tejpa om innan jag beger mig ut. Så ska försöka tejpa det i morgon =) har även hunnit med mitt träningspass, så nu är 10/28 pass avklarade.


Till gårdagens ridning då, den gick riktigt fint. Brylant var väldigt arbetsvillig, men lite seg. Men är nöjd med min insats, fick beröm av ridläraren att det såg fint ut! Så man kan inte vara mer än nöjd! En ryttare med ett leende på läpparna!! Brylant fick även sig en extra lång ryktning i går så att han verkligen blänkte svart, men efter ridningen hade dammet kommit upp igen haha! Rolig han!  


Annars har det inte hänt något speciellt. allt rullar på som vanligt. Tror solen har gjort sitt, eftersom att man har varit väldigt mör när man kommer hem. Igår somna jag direkt när jag kom hem! Men man ska inte klaga på värmen nu när den äntligen har kommit. 


Nej nu kanske man ska börja packa lite inför helgen. Håller på att tvätta så man har lite rent att sätta på sig. Hoppas ni har det bra där ute i vårsolen! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards