Alla inlägg den 13 maj 2017

Av madde - 13 maj 2017 15:48

Lite seg startad dag, känner att kroppen inte har någon ork... Lite slut helt enkelt.. Men tog mig ut på en promenad runt spåret, passade även på att stanna till och kolla på tävlingarna som var i stallet. 

Det var en skön promenad iaf, för solen lyste och värmde en aning. Synd bara att det ska blåsa hela tiden. Skulle vara skönt om det kunde sluta med det. 

Väl hemma blev det till att vila, kände mig lite smått svag i kroppen. Men nu är det bra igen! 


Har fixat lite små saker här hemma, men nu sitter jag i sängen och kollar när sambon råkade somna på spikmattan. Jag skulle försöka se om jag hittade några kläder på nätet, men det är svårt tycker jag! lättare att gå till en butik och kolla. 


Annars idag tror jag inte det händer så mycket, vi har varit iväg och handlat mat tills i kväll. Det blir hemmagjord pizza =) Mumsigt! Kanske man ska lägga sig och vila jag med, ser väldigt skönt ut att sova en stund. Eller kanske man ska sätta sig i solen. Får se vad man hittar på =) 


Hoppas ni har en bra Lördag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards