Alla inlägg den 1 maj 2017

Av madde - 1 maj 2017 19:51

Vilken dag det har varit, solen har strålat och varit varm!!! Helt underbart. Äntligen vår på riktigt idag.

Har därför passat på att vara ute så mkt det bara går att vara . Började tidigt i morse, eller ja vid 9 tiden var jag i stallet för att kolla på tävlingarna som var där. Gick hem vid ca 12.. Blev lite längre än tänkt, men med trevligt sällskap och fina ekipage blev det att man stanna kvar. Väl hemma blev det lite snabb lunch, sedan ut på en långpromenad.  vet inte om jag har skrivit det tidigare, att vi fick hem en karta över området, där det skulle sättas ut som orienteringskontroller som man sen skulle hitta och rega på en sida. Så det sysslade jag  med på min promenad. Blev lite klättring i skogen och så =) Lite kul att göra något annat än att bara gå sina vanliga slingor. Detta är något jag kommer att fortsätta med =) I skolan tyckte jag att orientering var kul, så tänkte varför inte testa detta när man väl har chansen.


När man var klar med allt detta, plus att man var och hand satte jag mig och sola på balkongen. Har även hunnit med att städa och byta sängkläder. Gjorde även mitt träningspass medans sambon gjorde middagen. För min del blev det fläskytterfile med sallad. Medan sambon hade klyftpotatis till. Ett bra val tyckte jag.


Imorgon börjar jobb veckan igen. Min vecka ser ut som följer:


Tisdag: Jobba 7-15.30 Ridning 20.20-21.20, Träningspass

Onsdag: Jobba 9.30-18.30, Promenad plus pass

Torsdag: Jobba 8- 15.30, Träningspass, ridning 19.25-20.25

Fredag: Semester. Träningspass

Lördag: Träningspass

Söndag: Promenad Träningspass


Blir iaf kortvecka med jobb, skönt!! 


Nej nu ska jag slappa i soffan, har ju varit igång hela dagen. Nu är man värd att slänga upp fötterna!! Hoppas ni har njutit av solen där ute och haft en bra långhelg! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards