Alla inlägg den 15 maj 2017

Av madde - 15 maj 2017 20:07

Denna dag har man tillbringat på jobbet, vi har haft kvalitetsdag. Fullfart, man blev lite trött i huvudet.

Tur vi åkte iväg och käkade lunch så att vi fick lite energi.. Blev en lasagne idag. Gott gott! Det var länge sedan man käka lunch ute! Förut när man jobbade inne på kontoret på hemtjänsten åt man ute var och varannan dag =) Snacka om skillnad! 


Var slut i kroppen när jag kom hem, lite små ont i ryggen och höften.. Och då kom jag på att jag inte hade gjort mina pass på en vecka!!! Efter maten var det bara att snöra på sig skorna och bege sig ut först på en promenad med stavarna, sedan körde jag passet efter det! Hade egentligen inte lust att träna idag, men det var bara att bege sig ut! Så en klapp på axeln till mig själv. Behöver få lite motivation till träningen igen.. vet inte riktigt varför motivationen har avtagit.. Men av någon anledning, bara att försöka träna små stunder nu så att motivationen kommer tillbaka! 


Nu resten av kvällen så ska jag bara ta det lugnt. Är ju inte så långt kvar tills det är dags för att sova haha! Börjar ju tidigt i morgon, så man måste ju vara pigg då! 


Hoppas ni har en bra start på dagen där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards