Alla inlägg den 21 maj 2017

Av madde - 21 maj 2017 19:00

Söndag kväll och det är fortfarande varmt ute! Så underbart att värmen har kommit.

I fredags var det riktigt varmt ute, råkade till och med bränna mig lite på axlarna =) Sådant gilar man! Även i fredags var vi nere på stan och käkade med svärfar. Passade även på att kolla i lite affärer. Råkade köpa lite smått och gott. Men det är kul att handla när man märker att man kan ha en stl mindre på vissa plagg.. Kan säkert ha lite mindre på vissa också, men eftersom att jag har stor byst behöver jag ta större slt för att den ska få plats haha! 


I lördags tog vi oss en tur till Eskilstuna för att fira sambons syster, som fyllde år i veckan. Lite gofika hos henne, sedan blev det en tur på stan och handlade ännu mer kläder =) avslutade med ett restaurangbesök, där det blev en god middag.


Idag har vi fixat på balkongen, och satt upp en tavla i vardagsrummet. Även det gamla vanliga som behövs göras en söndag, handling, tvätt städ.. Vi båda har även hunnit med att träna i solen, jag tog mig en PW och sambon spela fotboll! Man har verkligen njutit av värmen ute idag. 


Har bara njutit denna helg, med massa mys. Så nu resten av denna kväll blir det lugnt, ska väl kolla på hockeyn... Sambon ska ju se den så. haha! 


Hoppas att ni har haft en bra helg där ute! 


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards