Alla inlägg den 11 maj 2017

Av madde - 11 maj 2017 20:36

Äntligen kanske våren är påväg. Bara ett litet snöfall idag, men det varade inte många minuter.. Så det har varit skönt ute idag, dock lite kallt nu på kvällen när man skulle cykla hem. Hade möte på jobbet nu ikväll, kom precis hem! Fick ju träffa fina Yvonne ikväll också <3 


Eftersom att jag slutade hyfsat tidigt idag så passade jag på att ta mig en promenad, eftersom att det inte blev någon ridning i kväll. Har överlag blivit riktigt dåligt med träning denna vecka känns det som. Har inte riktigt haft någon lust, vet inte om det är för att det har varit kallt ute. Och eftersom att jag helst tränar ute, så hittade jag inte lusten. Har inte heller gjort mina övningar som jag ska göra... Men men ibland har man en dipp. Hoppas på att man får tillbaka motivationen till helgen igen. Då är tanken att ta ett par lång promenader. 


Annars har det inte hänt så mycket, dessa dagar. Maten har fungerat bra, va ju fika på kvällens möte och den fresten stod jag emot. Var inte heller direkt sugen. Har inte fått i mig några gosaker alls denna vecka. Är väldigt nöjd med det. 


Idag fick jag även ett sms att jag skulle till tandläkaren i morgon... Kul att man ens inte har fått någon kallelse tidigare. Och tur hade man ju att man inte hade planerat något i morgon em. Så bara till att besöka dom i morgon och se vad man får för dom. Ska ju även väga in mig i morgon, och då ska ni få lite resultat. Som jag skrev förut, ska jag bli bättre på att blogga om mina vecko siffror. Ska bli spännande och se vad man har åstadkommit denna vecka. 


Nej nu ska jag nog ta och lyssna lite på min ljudbok, den är bra spännande. Och det är ingen idé att försöka vara social med sambon eftersom att han kollar hockey. 


Hoppas ni har haft en fin dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards