Alla inlägg den 24 maj 2017

Av madde - 24 maj 2017 19:30

Idag har solen verkligen värmt!! Så himla skönt ute!! Nu är man även långledig, hoppas på att det kommer att vara lika varmt dessa dagar. Skulle vara otroligt skönt.


Igår var det ridning, blev en kvällstur på Kalle. Gick mycket bättre än förra veckan! Jag är nöjd. I morgon torsdag har jag bokat en privatlektion på brylant. hoppas att det kommer gå bra. 


Annars i morgon har vi väl egentligen inga planer, ska väl mest ta det lugnt. Handla lite smått och gott.. Så tar väl dagen som den kommer helt enkelt. 


Ikväll blir det lugnt, sitter just nu och njuter av ett glas vin. Bad sambon ställa in en flaska när han kom hem, och idag är vinet som att dricka vatten. Fruktansvärt sugen på vin tror jag att jag var!! Kan det ha att göra med att sommaren äntligen är på väg! Skulle även säkert kunna få i mig en glass, känner för en sådan dag idag. Men vi får se, ska inte förstöra min fina viktnedgång nu =) 


Nej nu ska jag ta och lägga mig i soffan, blev riktigt trött!! Sitter bara och stirrar rakt fram nu när jag skriver....

Ha en bra kväll där ute!! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards