Alla inlägg den 9 maj 2017

Av madde - 9 maj 2017 16:21

I morse när man vaknade var det vitt ute igen... Suck!! Trodde det var på väg till vår nu. Men tydligen inte. Kallt är det också, inte alls skönt att vara ute. Men man får se till att klä på sig ordentligt. Även om man inte var sugen på att träna igår, så var det bara att klä på sig ordentligt och ta sig en promenad igår kväll. Det var trots allt skönt när man väl kom in. 


Idag annars har man jobbat, nu när man kom hem har jag fixat i ordning lite här hemma. Så nu laddar man tills ridningen senare ikväll. Ska bli skönt att sitta på häst ryggen. Får se vem man får rida ikväll. KOmmer ju enbart rida ikväll, eftersom att vi har möte på jobbet på torsdag. Plus att det ändå var teori på torsdag. 


Maten igår och idag har gått bra, funderar på vad man ska äta till middag idag. Men tror det blir gröt. Sambon ska jobba över, så han är inte hemma förrns senare. Men vi får se kanske hittar på något annat kul! 


Annars är det inte mycket som händer. Allt rullar på som vanligt. Håller fortfarande på med mina korta träningspass. Missade 2 pass i helgen, men det var enbart för att jag var helt slut i kroppen efter den långa bilresan. Men det är bara att fortsätta med övningarna. Det är ju bara denna vecka och nästa, sen så =) 


Nej nu ska jag hänga lite tvätt, sedan lägga sig och vila en stund! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards