Alla inlägg den 31 maj 2017

Av madde - 31 maj 2017 19:52

Har haft en massa att göra den senaste dagarna, därför att bloggandet kommit åt sidan..

Massa sena kvällar, och har några sena kvällar kvar. Igår var det Apt där vi dansade och var ute och käkade, sedan raka vägen till stallet. Där var det hoppning som stod på schemat.. Var fruktansvärt trött, så det gick som det gick. Men är inte alls missnöjd. Kan inte vara på topp jämt =) 

Idag har man haft stängning på jobbet, sedan en massa fix här hemma..

I morgon är det jobb och ridning, och på fredag jobb följa med sambon till optikern och sedan ridning. Och även kommer mamma! Så det är fullrulle. Tur man hinner med att träna iaf =) Kan inte vara utan min träning..


Annars har det väl inte hänt så mycket, det var ju långledig i helgen. Och då var det massa ärenden som skulle göras, middag hos svärmor. Helgen gick för fort!!! 


resten av denna kväll blir det lugnt. Ska försöka att lyssna klart på min bok. Snart dags att börja med en ny =) 

Riktigt skönt att lyssna på böcker, avslappnande. Pröva om ni har möjlighet!! 


Nej nu ska jag fortsätta lyssna!! Kommer säkert bli lite dåligt med skrivande, men på fredag ska jag försöka att redovisa lite siffror om jag hinner =) 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards