Alla inlägg den 10 februari 2018

Av madde - 10 februari 2018 15:36

Startade denna dag en lugn morgon framför tv och morgonkaffe.

Sedan blev det en härlig långpromenad med finaste Briitta =) Blev ett riktigt äventyr, tänkte att vi skulle gå en sväng på isen.. Men blev rätt snabbt att vi sprang in till stranden.. brakade rejält där vi gick.. så upp i en kohage där vi inte hitta ut.. När vi väl kom ut där, så gick vi en bit och helt plötsligt var det massa tjurar som vi skulle förbi.. Haha!! Ja vilket äventyr, men vi kom hem hela iaf. Men det var en mysig sväng och gå och snacka massa <3 


Annars har jag och sambon vart och handlat lite mat tills ikväll. Blir lite plockmat. Och nu har vi precis satt nya gummilister på duschen.. Inte det lättaste kan man säga, men nu sitter dom förhoppningsvis... 


Resten av denna lördag blir bara lugn, känns som att man skulle kunna sova en sväng.. Men tror det får bli att lägga sig och läsa ist. Kanske lägga sig på spikmattan. 


Imorgon blir det träning, och det vanliga på söndagar. Storhandla, städa m.m Skönt när det är klart. Ska även planera ut träningen för denna vecka. Är nöjd med denna veckas, för har följt det jag har tänkt mig. Det var enbart i torsdags som blev en extra vilodag. Men det var för att jag hade hals ont och var täppt. Så i morgon har jag ett pass kvar på denna vecka, och det ska man väl kunna klara av =) 


hoppas ni får en fortsatt trevlig helg där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards