Alla inlägg den 24 februari 2018

Av madde - 24 februari 2018 16:01

Kallt denna lördag, även om solen är framme. Vi bestämde oss idag för att ta en tur med bilen, vi åke i vanliga fall bara korta sträckor med den just nu. Men eftersom att det har varit och kommer att fortsätta att vara kallt, tyckte vi att det passa bra om vi körde den lite extra långt idag. Så Vi tog en omväg till B-hamra och hälsa på pappa. 


Har varit och storhandlat, så slipper åka iväg imorgon och handla. Vi brukar ju vanligtvis handla på söndagar, men det har blivit mer och mer att vi handlar på lördagar då vi ändå måste handla mat till kvällen. Sambon tycker inte det är speciellt kul att handla. Så nu på söndag ska vi klippa honom, vi ska fixa fogen i köket och städa som vanligt. 

Och jag själv ska försöka komma ut på en promenad. Har inte blivit av idag. Inte haft motivationen för det, vet ej varför. 

Jag och sambon har tagit oss en eftermiddagslur här hemma. Så himla skönt. Man känner sig lite gammal, men det är det värt för man behöver vila lite också =) 


Nä om man ska ta och hitta på något, kanske läsa bok som vanligt haha! Har läst ut den tjocka boken nu, så började på en ny nu innan jag somnade. Får se hur den är! 


Aja får hoppas på att ni får en trevlig lördag kväll där ute! =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards