Alla inlägg den 5 februari 2018

Av madde - 5 februari 2018 16:09

att öppna sätter sina spår på em.. Börja 6.15 - 14.45 Och ja jag var trött när jag kom hem, men i kalendern stod det träning.. Bara att bita i det sura äpplet och sätta igång. 

Blev först en promenad på 20 min i solen ( dock väldigt kyligt ute) , ett lätt styrkepass för armarna 10 min, och avslutade med ett roddpass 20 min! aa nu är jag nöjd med dagens träning, med gått samvete kan man lägga sig en sväng på spikmattan innan sambon kommer hem =) 

Måste börja att ge mig tusan på att träningen ska bli av, för känslan efteråt är så skön!! 


I matväg idag har det dock blivit två frukostar, fajitas till lunch, en bit rulltårta till lunchkaffet då en kollega fyllde år.. Och till middag ikväll blir det pulled pork.  Får se vad jag tar till det sallad eller lite klyftpotatis. Det jag känner är att jag måste bli bättre med det där med frukost när jag öppnar.. Tycker det är svårt.. Får försöka klura ut något! 


Resten av veckan ser min träning ut som följer.

Tis- ridning

Ons- Ridning

Tor- Rodd och styrka

Fred- Vila

Lör- prom lr rodd och styrka

Sön-  Prom


bara att köra på och hoppas att jag kan hålla den planen jag har. Känner mig ändå så pass motiverad. Och jag har ju orkat med att tränat " mycket" förut, så varför skulle jag inte kunna det nu för!?!?!


Nog med det, nu får det bli lite spikmatta och må bra tidningen =) Hoppas ni har haft en lika bra start på denna vecka som jag. För jag ger mig själv en klapp på axeln =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards