Alla inlägg den 11 februari 2018

Av madde - 11 februari 2018 15:31

Söndag och man vill som vanligt ha en extra dag ledigt! Hihi. Men så är det alltid.

Idag har det iaf blivit storstädning, bytt sängkläder, handlat, tvättat m.m Har även hunnit med en promenad. Så jag känner mig väldigt nöjd idag. Har inte haft någon hjälp av sambon då han har legat på soffan och haft ont i huvudet.. Men jag vet vem det är som gör middag idag iaf!! Inte är det jag :D 


Har kollat över lite vad det blir för lunch på jobbet och även skrivit matschema här hemma. Så nu är man redo för en ny vecka, med goda matval! 

Tycker att det funkade bra denna vecka som har varit, är nöjd med mina val. Men man kan alltid göra det en aning bättre. det jag är väldigt nöjd med denna vecka, är att jag har fått in 5 träningspass. =) En klapp på axeln till mig! 


Lite hur min vecka kommer att se ut träning och middag: 


Måndag: Konditionsträning + styrka. Laxsallad till middag

Tisdag: Ridning. Havregrynsgröt. ( det är våran tis middag, då jag slutar sen och ska iväg )

Onsdag: Ridning. köttfärsbiffar med sallad

Torsdag: Ev kondition. Pannkaka

Fredag: Kondition + styrka. Biff med pommes


Nu är det bara hoppas på att man håller detta. Men med tanke på hur bra det gick denna vecka, bör det inte vara allt för svårt. Känner mig iaf peppad för att detta ska gå vägen. 


Mer än så har jag väl inte att skriva idag. Ska väl läsa lite bok eller kolla film resten av denna söndag. Ladda om batterierna för kommande vecka! 


Bild från igår =) 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards