Alla inlägg den 12 februari 2018

Av madde - 12 februari 2018 16:19

Måndag och man startar dagen med öppning. Ja det betyder upp tidigt, och man är ganska så seg när em kommer...

Var riktigt trött när jag kom hem, hade helst av allt bara slängt mig på sängen och sovit en stund. Men jag gav mig tusan på att jag skulle träna först, för känner jag mig så pass bra så skulle det inte ha blivit av annars... Bara till att byta om och köra sig ett pass. 

Blev ett pass på rodden 22 min och sedan styrka ca 15 min.. När jag kör styrka kör jag på i ett, vilar inte alls för mycket mellan övningarna. Brukar göra två övningar jag varvar med, sedan en kort kort vila och så kör jag två till övningar. Kör på så tills jag har kört igenom hela kroppen. Även om rodden går igenom i stort sätt hela kroppen, behöver man styrkan oxå. Och idag blev det verkligen hela kroppen, mage, rygg, rumpa, lår, bröst och armar. =) Så nu är sitter man och är nöjd över att man körde ett pass, dock inte så långt. Men träningen som blir av är den som räknas. Klapp på axeln till mig. 


Maten idiag har gått bra. Jag brukar alltid äta för mycket frukost de dagar jag öppnar, men idag blev det ett bättre val. Kan nog skärpa till den en aning till =) Små framsteg tar än längre!!  Ändrar man på allt på engång, blir det lätt att man tappar motivationen. Sådan är jag iaf!! 


Nu väntas lite laxsallad när sambon kommer hem. Blir väl att jag sitter vid datorn tills han kommer hem, men sen blir det soffan eller sängen och läsa efter maten.


Som sagt jag är väldigt nöjd med mina val idag. Och imorgon fortsätter vi i samma anda =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards