Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av madde - 3 oktober 2010 14:46

Då börjar denna helg lida mot sitt slut!

Så vad ska man då säga om denna helg... Jo att man har haft det lugnt och skönt!

I går var vi hemma hos mor och far, tillsammans med syster och Crippa!

Jag och syster var ute i skogen nästan hela dagen för att plocka svamp! Usch vad mycket vi fick! Men syster fick ta med sig allt hem, för jag orkade inte stå och fixa svampen!! hahah!

Sen var vi även inne i norrtälje och köpte min "byrå" som jag ska ha i hallen!  Nu måste pappa bara komma och fixa min hatthylla!

Medan jag och syster höll på i skogen så höll Crippa och Jonas vindskivorna på huset! Och inte trodde vi att det skulle ta så långtid som det tog! Så vi åkte från päronen vid 19 tiden!! Så på kvällen blev det soffan och ett glas vin!


Och nu idag så har det inte heller hänt så mycket.. Bara vart ute hos jonas mamma för att fixa bilen.. Men de gick ju inte så bra, så vi sket i de! Så nu har vi bara legat i soffan och kollat på tv! Och ont i huvudet har man också....


Nej nu ska jag lägga mig och ta de lugnt igen!!


hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards