Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av madde - 31 oktober 2010 17:38

Hejsan!

Då var denna helg över! Och vad har jag gjort?!?!

Suttit ute hos mamma och pappa och inte gjort ett skit rent ut sagt! I lördags bara satt jag framför tv:n och kolla på film efter film efter film! Skönt att bara ta det lugnt också!

I dag söndag, så gick jag upp vid 9 och käka frukost. Sedan iväg för att träna lite på gymmet! körde bara lite kondition, kände av träningsvärken i benen... Så det blev bara ett kort pass! Skönt det också! efter träningen så åkte jag till Arninge för att möte upp föräldrarna!

Och så kom man ju hem med lite saker också ;) Köpte mig ett par stövlar, grenar med ljusslinga i och lite ljus! Och såklart lite mat också:)

Av mamma och pappa så fick jag en fönsterlampa som tack för att jag hade varit kattvakt eller något liknande!

Nu är jag i alla fall hemma igen, har precis fixat i ordning allt och ätit och duschat! Så nu blir det soffan! Orkar inte städa idag, så gör det i morgon! Med tanken på att jag går ner i timmar från och med i morgon så hinner jag nog städa i morgon också ;) mohaha!


I natt kommer det bli tomt, eftersom att jag inte har mina katter hos mig! Smirre har sovit med mig hela helgen! Han är bara så söt min lilla söta katt! <3


Nej nu blir det soffan! hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards