Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av madde - 5 oktober 2010 10:45

Ja som sagt ledig nu på förmiddagen. Då har jag faktiskt hunnit med att käka frulle, vart och lämnat tillbaka filmen! Även gått en runda på kanske 30 min. Skönt att komma ut, men näsan rann hela tiden..... :( Och så har man magen som inte är som den borde vara......

Har även hunnit med att duscha och diska!! och även så gick jag up vid 9! Så man kan säga att jag är rätt snabb idag ;)!!  haha!


Nu får man bara ta de lugnt.. Innan petra kommer och hämtar upp mig :) så ska vi bege oss till jobbet! Fixa ju musik till oss igår, så nu kan vi dunka lite i bilen ;) Med tanke på att vi har så dålig mottagning ute på landet och inne i stan.. Så passa man på att göra en cd så vi har någe att lyssna på :D


Nej nu ska man kolla tv eller något annat...

hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards