Alla inlägg den 1 februari 2011

Av madde - 1 februari 2011 21:30

Hej hopp!

Då är min första dag på jobbet efter semestern avklarad! Det var ett lugnt och skönt pass! Och i morgon kör vi igång igen!


Kan även säga att jag kommer att gå ifrån min diet lite, eftersom att min mage inte tål att bara äta proteiner! Så jag kommer att gå över till fas 2 redan i morgon! Så då är det kött och sallad som gäller =)  Kan även hända att jag drar in någon dag med bara proteiner! Men allt beror på om jag får ont i magen utav de eller inte !! Men nu hoppas vi på nya tag, jag ska även till gymmet i morgon hade jag tänkt!! Har inte varit där på några månader :(


Nej sova nu så man orkar upp i morgon!! Hej hej!!

Av madde - 1 februari 2011 12:26

Jaha då är det bara några timmar kvar tills jag börjar jobba igen! Tillbaka till verkligheten och vardagen!

Idag blev det att man gick upp strax föra 10... Kan verkligen inte sova på morgonen... Hade då även legat vaken ett bra tag!

Men det blev att slänga i sig lite frukost och glo lite på tvn, sen drog jag bort till pappa för att hämta bilen och åkte vidare ut till Morfar, eftersom att pappa hade lastat släppet med ved åt dom! Så jag åkte ut och lämna de!

Sedan blev det en snabb visit in till mamma och pappa för att kolla om jag hade fått någon post, och kolla om mina gosiga katter va inne =) 

Drog sedan direkt till norrtälje igen och handla lite mat som saknades... OCh gjorde ärenden med pappa!

NU har man precis slängt i sig lite lunch! Kan säga att det inte alls är lätt att hitta på vad man ska äta på dagarna...... Finns ju inte mycket man kan äta när man äter den här dieten! Och för den delen så stälde jag mig på vågen i morrse och den visa nästan 1 kg ner!!!!! Jiiiiiippppppiiii!! Efter bara en dag! inte dåligt de inte! Bara att fortsätta nu, så får vi se vart vi hamnar!


NEj nu ska jag nog gå och vila en stund innan man ska göra iordning mera mat och sedan gå till jobbet! HEj hoppp =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards