Alla inlägg den 24 februari 2011

Av madde - 24 februari 2011 18:48

Hej där ute!

Idag har jag haft en skön ledig dag :) Dock vaknade jag vid 8, och kvart över 8 så börjar dom att borra i lägenheten ovanför! Så då kunde man ju bara glöma om att somna om!! suck!!

Men låg i alla fall och käka frukost i sängen och kolla tv och tog det lugnt! Sen gick jag ner till pappa för att ta en prov runda med den nya bilen ;)! Den gick fint fint! Så nu är det bara ut och åka!

Efter att ha varit och tankat och handlat lite mat, så gick jag upp till farmor för att äta lunch! Och som alltid har jag sådan tur att hon har bakat när man kommer, så idag blev det nybakta bullar :D mummmmmsss!!

Efter de så blev det en vända på stan och gjorde lite ärenden, sen ner till Jessica på massage! lika skönt som vanligt!!!!


Annars har jag inte gjort ett skit idag! :) Så skönt så! Känner att man behöver ta det lugnt ibland!

Och nu vet man ju inte längre vad som händer from 1 mars! Med tanke på att mit vik går ut då plus att vi byter bolag! Så det här kan bli spännande!


Jag har en annan intressant fundering! Om jag ska börja plugga eller inte! OCh sådana fall till vad!!?!?

Jag har ju varit inne på sjukgymnast, kustbevakare eller massör!?!?! MEn vad är frågaN..... De är svårt beslut...

Tankarna går fram å tillbaka!! :S man blir bra snurrig.... Aja får se om man kommer på hur man ska göra!


NEj nu ska jag kolla tv igen! hejjjsan


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards