Alla inlägg den 19 februari 2011

Av madde - 19 februari 2011 15:42

HEj där ute!

Idag har man haft en riktigt lugn och skön dag! Men har fått mycket gjort!

Började med att man gick upp vid 10, käka frukost och sen åkte jag och mamma in till Norrtälje för att först slänga en gamal dator. Sedan blev det en vända på stan, eftersom att jag var tvungen att ta kort till jobbet! Då vi ska ha leg när vi går runt till vårdtagarna..

Även investerade jag nya underkläder :) Det är aldrig fel.. Och så blev de en matta, korg och kuddfodral!

Så i morgon ska pappa komma och hjälpa mig att sätta upp lite saker, så att jag blir klar någon gång! Och förhoppningsvis så kommer jag att lägga ut bilder på hela lägenheten i morgon, så att ni får se mitt jobb med lägenheten ;)


Nu har man precis kommit hem från en promenad ute i solen, så nu får det bli något gott att dricka! Men har inte riktigt bestämt vad än ;)


Ska även göra en trerätters middag här hemma hos föräldrarna idag!

Det kommer att bli : tost skagen, kyckling i curry med ris, och sedan gino med glass! Inte helt fel tror ja :)


NEj nu ska jag hitta på någe annat he hej!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards