Alla inlägg den 23 februari 2011

Av madde - 23 februari 2011 17:15

Jaha då har man jobbat på några dagar då :)

Men nu ska det bli skönt med lite ledighet! För nu jobbar jag troligen fredag till fredag!! Aja då är det väl bara att kämpa på antar jag!!


Igår var syster och Melvin här på besök! Vi var och käka och sen åkt vi ut till mamam och pappa och badad! :) Riktig mys em/kväll! Sådant skadar aldrig!

Ikväll nu så ska jag bara ta det lugnt, hade tänkt att träna men har ont i huvudet så avstår! Så det får bli en sväng i morgon istället! Försöka hinna med det innan jag ska på massage vid 14! Allt beror på när jag vaknar i morgon ! Men man brukar ju vakna tidigt fast man har sovmorgon så!


Nähä om man kanske ska slänga sig på soffan med en filt och ta det lugnt :) japp så får det bli!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards