Alla inlägg den 2 februari 2011

Av madde - 2 februari 2011 16:03

Hej där ute!

Som vanligt så har jag jobbat idag ;) 7.30-15 Så inte så lång dag idag inte! De är rätt skönt ändå att man slutar runt den tiden på dagarna. Man hinner med så mycket annat efter att man har slutat. Jobbar man långa dagar så hinner man nästan bara hem göra mat och slappa lite framför tv:n innan man ska sova igen :P haha!!  Men i morgon så jobbar jag till 16.30 Så då blir det lite längre, men inte helt fel att jobba sådana pass heller =)


Kom hem för en sådär timme sen, har redan hunnit med att duscha, diskat och plockat undan vid soffan! Eftersom att syster och Crippa kommer ikväll och hämtar den!! OCh snart kommer min :D jiiiippppiiii! Så på Fredag har jag en ny soffa, inte illa de inte!!


Och eftersom att syster och Crippa är här i kväll, så passar vi på att gå ut käka, eftersom att vi inte gjorde de när jag fyllde år! Så pappa och mamma ska me dom också! Så ikväll kommer min diet spricka helt!!!! Men man måste få unna sig också!! Annars tappar man tålamodet!

Nähä man kanske ska fixa iordning sig lite nu också! hej hej !!


Min familj =) <3  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards