Alla inlägg den 8 februari 2011

Av madde - 8 februari 2011 14:51

Hej där ute!

Idag har man fått sig en riktig sovmorgon tror jag gick upp vid 10! Sedan blev det en frukost bestående av gröt, ägg och en pressad apelsin =) inte alls dåligt det inte!!

Sedan kom pappa med min cykel, så nu står den så fint nere i källaren! =) nu får man vänta tills snön har smällt så man kan ut och cykla!


Blev så sugen på pizza igår, så jag bestämde mig för att göra pizza idag =) Så jag har lagat mig en nyttig pizza och jag lovar er att jag fick några matlådor! Dock har jag inte smakat den än, men tror den är god i alla fall!

Ska snart provsmaka den, eftersom att jag måste äta tidig middag!

Ska ju iväg och jobba vid 17 idag! Så idag blir det ett kort pass! Känns faktiskt skönt!


Idag känner man sig glad, tror det är för att solen lysssseeerrr utanför mitt fönster =)

Hej då!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards