Alla inlägg den 28 februari 2011

Av madde - 28 februari 2011 20:50

Hej där ute!

Då har man jobbat sitt sista pass för Tio Hundra!! Det har varit en vanlig dag, så det har varit skönt!

Och i morgon börjar man jobba för Attendo! Det kommer nog bli spännande ska ni se :)


Idag efter jobbat så åkte jag och mamma och träffade syster. Då vi sedan åkte till Thuns där man inte har varit sen man var liten! Så det var kul att åka och kolla där igen! Och man kom ju hem med lite kläder och lite annat smått och gott! :)


När vi var klara där så åkte jag med mamma hem till B-hamra, för att slänga i sig lite snabb mat och sedan åka med pappa till Norrtälje! Där han fick behandla mig!!! Eftersom att min rygg har börjat värka igen :( Inflammation....... Så pappa knäckte till mig, så nu får man hoppas på att det börjar ge med sig... Inte så kul att gå runt och ha ont....


Nej nu ska jag sova hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards