Alla inlägg den 12 februari 2011

Av madde - 12 februari 2011 10:39

Hejsan!

Detta är en riktigt bra dag känner jag =)

Fick vakna upp bredvid den bästa Patrik!! Som jag hade saknat honom :/

Hade även våran första riktiga sovmorgon tillsammans... Så det var riktigt mysigt, och en god frukost blev det på det sen. Vi skulle ha tagit oss en promenad eftersom att vädret är helt underbart ute! Men man blev rätt seg efter frukoste så det fick bli soffan och tv:n :)

Så går kvällen/ natten och morgonen var riktigt bra :) Någon som gör mig riktigt glad så är det denna människa =)


Så vad ska man hitta på nu då?!? Jo jag tror jag ska upp till farmor en sväng, har inte varit där på länge.. Så det kanske är dax att gå upp dit!


Sen vet jag inte! Jag vet bara att jag börjar jobba kl 17!!

Men aja nu ska jag gå ut i solen lr något!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards