Alla inlägg den 3 februari 2011

Av madde - 3 februari 2011 21:11

Jaha då har man jobbat hela dagen som vanligt, säger bara att det är tur att man är ledig nu tills på Måndag! för jag är verkligen förkyld! inte att leka med det inte!

Så jag lät ju ligga i soffan och i sängen hela helgen.....

aja inte mycket att göra åt! Hoppas bara man blir frisk tills på måndag så man kan jobba... Men det ska jag nog allt vara!


Just i morgon kommer min soffffffaaaaaa.. så det är det ända jag måste fixa i helgen, så att den står på rätt ställe och sådant! Det kommer säkert bli super bra! lägger ut bild när det är klart!


Nej nu orkar jag inte sitta uppe längre! nu blir det sängen, kanske man ska kolla lite på tv... men tror inte det går någe bra dock!!

aja vi hörs i morgon!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards