Alla inlägg den 4 februari 2011

Av madde - 4 februari 2011 19:02

Idag har man haft mycket att göra!

Jag gick upp runt 9, och vid halv 10 ringde Ikea och sa att dom skulle komma om en halv timme! Så det var bara att sätta sig i bilen till Norrtälje för att möta upp dom!

Efter att bara ha kollat på alla kartongerna så förstod jag att det inte skulle bli så lätt!!

Och eftersom att jag inte hittade alla grjeor så blev det bara svårare! Så syster fick åka till Ikea och klaga lite!!! Men i slut ändan så tjänade vi på de hela :D hahaha!! Nu har vi 2 extra kubbar till soffan och 300 kr rikare :D mohahah!

Men nu är det i alla fall på plats :D Och så snygg det blev, tyvärr har jag inte min sladd till mobilen här. Så sätter in bilder när jag har den!!

Har även tagit och tvättat den andra soffans överdrag idag! Eftersom att min syster skulle ha den soffan, så passa vi på att tvätta överdraget!

Så idag har jag inte legat på latsidan fast jag är så förbannat sjuk!!

Hostar så pass mycket att jag har börjat fått ont i ryggen och bröstet!! Hoppas att det går över snart orkar inte vara sjuk!!


Jaha vad har man gjort nu på kvällskvisten då??!?!

Jo jag har försökt fått eld i pannan men jag tror att jag har lyckats nu! Annars har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt och det kommer jag att fortsätta med också!

Ska nog redan göra det nu på engång!

Ska ta med mig min katter och lägga dom där också! Så har man lite sällskap!


JUste jag sitter på mammas dator och har hittat några bilder sen jag var mindre! Så jag bjuder på dom nu:


 

Jag när jag var liten :)

Jag och våran gamla hund :) Söta Dennis!!!!<3  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards