Alla inlägg den 1 december 2013

Av madde - 1 december 2013 18:17

Denna helg har rullat på ordentligt. I lördags blev det till att putsa fönster och städa lite här hemma. Blev lite julpynt och upp med julgardinerna! Så nu är det lite julstämning här hemma. Mamma och Johan kom sedan på middag, blev tacopaj! Vidare sedan på glöggmingel med släkten. Kom hem vid 20 tiden, och slocknade nästan direkt.. Var riktigt trött plus en huvudvärk som har varit med mig hela helgen..  Men det var skönt att somna tidigt.

Så idag blev det till att äta frukost och sedan bege sig till Bålsta för att fira Melvin som blev hela 6 år! Tänk vad tiden går fort!! Han var ju nyss en liten bebis!1 hihi! Men det var kul att träffa dom igen, har ju som sagt inte träffat dom på jätte länge! Så det var på tiden =) 

Kan tillägga att det var inte så speciellt kul att köra bil idag... Bilen flög som en vante över vägen!! Så det blev till att köra sakta hem, skiter i om folk blev sura att jag körde långsamt. Men jag hade inte bråttom plus att jag ville komma hem hel!! Och nu hör man hur det bara blåser för fulla muggar där ute! Tur att man kan ligga inne och bara ta det lugnt i soffan resten av kvällen!


Känns som man har ätit lite för onyttigt denna helg, men så blir det när det är kalas och så =)

Får hoppas att man kan träna mycket denna vecka som kommer. Får bara hoppas på att min nästäppa försvinner.. Har ingen lust att bli sjuk.. 


Så denna helt har gått för  fort tycker jag. I morgon är det vardag igen, och jag jobbar 7-16.


Dagens födelsedagsbarn:


 

Jacka som han fick av mig =) 

   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards