Alla inlägg den 5 december 2013

Av madde - 5 december 2013 19:52

Då är snart denna torsdag slut. Har bara lullat runt hela dagen kan man säga.

Började med en promenad med fina Ella, ( ella är en hund) så vi traskade på lite. Men det var så halt överallt så man kunde ju knappt gå. Men vi var ute en timme iaf =)

Annars har jag bara legat i soffan, råkade somna ett tag också. Och det var inte helt fel må jag säga!!

Har ont i hela kroppen tror jag. Ryggen, foten och benet... Bara skit med kärringen haha ;)


Men nu kom jag precis hem från ridningen, red Olliver idag igen =) Funkar riktigt bra tycker jag! Kusinen var med idag, så hon tog lite bilder. Och det är ju inte helt fel =) Kul att få bilder på hästarna man rider, plus att man ser hur man själv rider. Man ser vad man bör tänka på till nästa gång =) 


Ja mer har jag väl inte att skriva. Man inväntar väl stormen som ska komma.. Får väl se hur stor kaos den ställer till det!! 


I morgon är det invägning. Jobb och julbord! Så i morgon kommer dagen nog gå väldigt fort!!


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards