Alla inlägg den 19 december 2013

Av madde - 19 december 2013 23:03

Kollade igenom lite ridkort för ett tag sedan och då såg jag visst en stor skillnad ;) 


Kortet taget runt den 8 November 2012

 

Kortet är taget 12 Septemper 2013

 

Kortet är taget 5 December 2013

 


Ser ni samma skillnad som jag ?? Är faktiskt nöjd måste jag säga =))


Av madde - 19 december 2013 14:10

Hej där ute!


Nu har jag varit seg på att skriva.. Men det har sina förklaringar =)

Har jobbat en hel del, sen har mamma varit här och Jonas. Och då vill man ju vara social. Plus att jag inte har haft så mycket att skriva om.

Just nu har man jobbat och sprungit i affärer för att hitta julklappar den senaste veckan. Och än är jag inte klar med julklapparna.. Men hoppaspå att jag ska bli klar med dom i morgon..

Även så har jag fått tillbaka min magkatarr, så jag har inte mått någe vidare de senaste dagarna.. Så det är tur att man är ledig i dag och i morgon, så man får ta det lite lugnt..

Men har ändå haft fullt upp tills nu idag. Har varit med farmor på banken, varit och handlat och fikat med henne. Och när jag kom hem blev det till att ställa sig och baka. Vi har ridavslutning idag och då blir det fika efteråt =) Brukar bli väldigt mysigt måste jag säga =)

så nu sitter jag och tar det lugnt, innan jag ska inta någon lättare middag. 


OM ni undrar hur det har gått med träning och mat så har det inte funkat alls nu på ett tag. Har inte tränat mer än att ha ridit en gång i veckan.. Och mat intaget har blivit lite väl onyttigt kanske.. Men har haft lite koll på vågen och siffrorna där är stabila. Så jag är nöjd ändå =)

Och nu blir det ju jul, så då blir det ju att man kommer äta lite väl mycket... Men tror det kommer gå bra ändå. Jobbar ju julafton och juldagen så..

Så jag satsar på att börja redovisa mina siffror efter nyår igen.. Kan hända att jag redovisar dom tidigare man vet aldrig =)

Men som sagt just nu tänkter jag inte så mycket på vikten, känner att det är ett stort stressmoment för mig. Och eftersom att jag har fått tillbaka magkatarren så är det bra om jag tar bort ett stressmoment..


Annars rullar allt på =)

Nu tror jag att jag ska lägga mig ner en stund och vila innan jag fortsätter =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards