Alla inlägg den 27 december 2013

Av madde - 27 december 2013 11:29

god fortsättning, hoppas att ni har haft en bra jul. Det har jag fast att jag har jobbat.. 

Firade med pappa på julaftonskväll och med mamma och syster på annandagen =) Så nu har jag firat tillräckligt. Har fått en massa fina julklappar, får se om jag orkar skriva vad jag har fått.


Nu iaf så har jag semester, så börjar jobba på måndag igen. Och det ska bli riktigt skönt att få vila ut sig lite... Då inte min mage och jag är helt överens så tar det på krafterna... Vid andra ord så har min magkatarr kommit tillbaka.. Och just nu hjälper ingenting.. Och inte har det varit det lättaste att veta vad man ska äta. nu när det har varit mycket julmat... Så får ta tag i det där nu, så kanske magen blir vän med mig igen...


Detta har jag fått i år:


Ny telefon ( Galaxy s4)

Högtalare till telefonen

Presentkort på granngården 

Strumpor

En tavla med motiv ljus, där även lågan lyser när man trycker på en knapp

Ridstrumpor

ridhandskar med bling bling

Örhängen

Bok

Lampa

Gardiner

Nål och tråd

Ljusstake med ett hjärta i mitten

Yogamatta


Har säkert glömt något =) Men det har bara varit bra saker som jag har fått =))

Så tack till alla!!


Nu ska jag krypa ner  i soffan och kolla tv =)


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards