Alla inlägg den 30 december 2013

Av madde - 30 december 2013 18:43

Då har denna nya vecka startat.. Och snart börjar ett nytt år också!

Började veckan med att jobba 7-16, skönt att jobba när solen lyser men skulle vara ännu bättre om det inte hade varit så himla halt!!!

Efter jobbet åkte jag raka vägen till farmor och åt middag. Blev lövbiff och potatismos ;) Hon vet då när hon ska ringa och fråga om jag ska komma på middag haha!! Så nu är jag mätt och belåten!!


Väl hemma har jag plockat undan tvätten och precis kört ett träningspass här hemma. Lite mag och rygg övningar! Bättre än inget, huvudsaken är att man rör på sig. Tycker det är så tråkigt att gå ut och gå själv när det är mörkt... Så hoppar över det idag.

Men känner att jag är igång igen, måste bara tänka lite mer på maten nu så blir det bra =)


I morgon är det nyår och jag jobbar 7-16, sedan har jag inga direkta planer.. Får se vad jag hittar på.. Just nu känns det som det kvittar vad jag gör :P Kan bero på att jag sov dåligt i natt och är trött men men, det visar sig ;)


Nu tror jag att jag ska fixa med något här hemma innan det blir sängen =) Tror det blir tidigt i säng, för att lägga sig och läsa den spännande boken :DD


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards