Alla inlägg den 4 december 2013

Av madde - 4 december 2013 15:38

Kom precis in från en kall promenad! Men det var uppfriskande, för har gått och varit riktigt trött nu på eftermiddagen. Men nu fick man lite energi igen!!

Denna dag började med att jag åkte och handlade med farmor, och sedan blev det lunch och fika hemma hos henne! Väl hemma igen så har jag inte gjort något speciellt, lr jag var och handlade lite mat.. Ska försöka att göra lite matlådor någon dag. Men vet inte riktigt vad jag vill ha i dom än... Något förslag?


annars har denna dag varit väldigt lugn. Men det kändes som att jag behövde ta det lugnt, för har känt mig stressad av någon konstig anledning... Så får hoppas det går över


Annars vet jag inte om jag har så mycket att säga direkt... Allt bara rullar på nu.. Och i morgon är man ledig igen, plus att det är ridning!!


Nej nu har jag inte så mycket mer att säga! Ha en trevlig kväll!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards