Alla inlägg den 29 december 2013

Av madde - 29 december 2013 16:07

Denna dag vaknade man till solsken, så tänkte en promenad skulle ju inte vara helt fel =) Och mycket riktigt var det inte helt fel heller, var riktigt skönt att komma ut en sväng. Har ju varit lite lat nu ett tag, så tänkte att varför inte börja redan idag :P Så väl hemma från promenaden så blev det lite magövningar här hemma. Så kände att jag fick en riktigt bra start på dagen =) Hoppas jag kan hålla i detta nu bara!!!

Iaf så blev det raka vägen till pappa för att fika. Eftersom att jag jobbar i morgon och han fyller år i morgon, så firade vi idag istället. Farmor fick följa med hon också, så hon fick ut och åka lite haha!!

Nu när jag kom hem blev det till att göra lite matlådor, det fick bli köttfärssås och spagetti  med rivna morötter i!

Dock blev det inte över så att jag kunde få lite till middag, så får väl svälta ikväll haha!! 


Känner mig nöjd med denna dag, så nu kan jag bara ta det lugnt resten av denna kväll! Ska bli skönt. För i morgon börjar jag jobba igen.. Men bara 2 dagar, sen ledig igen! Ibland har man det bra =)


Börjar bli riktigt taggad för att träna igen och äta rätt. Får hoppas att denna taggningen håller i sig, skulle bli skönt. Tror man har ätit lite för mycket nu under julen, men det är väl inte så konstigt heller. Och tycker att man får unna sig också. Men nu ska dessa kg bort som man har gått upp.. Troligen så går det väldigt fort, bara man kommer igång och röra på sig plus att äta som vanligt =) Så blir nog inga problem skulle jag tro =))


Pepp till mig själv!!!! <3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards