Alla inlägg den 13 december 2013

Av madde - 13 december 2013 10:38

Då var helgen är igen =) Ska bli riktigt skönt att få ha en lugn helg. Ska väl försöka att införskaffa lite julklappar...

Igår var det ridning, gick bra tycker jag väl. MEd tanke på att jag red en ny häst igår igen så är jag nöjd =) Det blev alltså en sväng på Lothar. En trevlig häst, dock var hästarna lite på tårna igår då det blåste och slog i ridhuset. Men det gick bra ändå =) Ingen som ramlade av iaf =) haha!!


Blev en fika med fina Jessica igår kväll också. Te och fruktsallad. Inte helt fel det inte!!


Idag har jag haft min lilla invägning för mig själv, tänker dock inte lägga ut några resultat förens efter nyår. Det är enbart för att jag har känt sådan stress över vikten den senaste tiden. Så tar det som det kommer. Men kan säga att jag är nöjd över veckans resultat, med tanke på att jag kanske inte har ätit så speciellt hälsosamt denna vecka... 

Men känner att jag är mer taggad över att klara detta. Har ju trotts allt gått ner ca 7,5 kg sedan start =) Och jag vill ju inte heller gå ner fort.. Så kan ju inte vara mer än nöjd =))


Har precis städat klart här hemma, så nu är jag redo för helgen. =) Och det kommer bli en riktigt mys helg =))


Hoppas ni får en bra helg där ute =) Hej svejs

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards