Alla inlägg den 9 december 2013

Av madde - 9 december 2013 17:59

Hej där ute!

NU har jag varit lite dålig på att skriv, men i fredags jobbade jag ochvar på julbord. Det var ju invägning i fredags, men jag har bestämt mig för att inte redovisa några siffror förens efter nyår! För känner att jag måste komma i rätt tänk igen... Och då orkar jag inte ha någon press på mig, så börjar med redovisningen igen efter nyår. Kan dock hända att jag slänger in några siffror innan dess =) Vi får se!!

Annars har jag jobbat hela helgen, dock inte så kul när det var sådant väder.. Men men alla fick hjälp och vi höll oss på vägen =) Så då kan det ju inte bli bättre =))

Så därför har jag inte orkat skriva..


Men nu är det ny vecka igen, och den börjar med att mamma har kommit till mig och stannar tills på onsdag =) Så vi får se vad vi hittar på. Idag har vi gjort några julgrupper och fikat med kusinen.. 

Nu blir det bara lite soffhäng =)


Tänkte bara ge ifrån mig ett avtryck så ni vet att jag fortfarande är här =))

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards