Alla inlägg den 23 december 2013

Av madde - 23 december 2013 13:57

I morgon är det Julafton och det är full fart på mig =)

Tror att alla klappar är klara, känns som det iaf! Har gjort lite julgodis och har precis blivit klar med lax och räk cheesecaken. Hoppas den blev bra iaf, har aldrig gjort det förut.. Så får provsmaka i morgon =)


Har även hunnit med en sväng till farmor på julfika. Eftersom att jag jobbar i morgon så har jag inte tid att springa upp till henne. Så fick bli idag istället!


Så min jul ser ut så att jag jobbar 7-16 i morgon, åker ut till pappa på kvällen. Sedan jobbar jag juldagen 12-22. Och sen har jag semester, och då åker jag till syster och firar jul =)

Som sagt fullfart kan man säga!


La mig precis en stund på soffan innan jag ska fortsätta.. Blir ev lite fika med Jessica nu på eftermiddagen, sen vidare till pappa och äta gröt och skinka. 


Så som ni märker har jag inte haft någon tid för träning, men det kommer. Får ta igen allt efter jul och nyår =)


Får önska er alla där ute en riktigt god jul, så återkommer jag när jag får tid =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards