Alla inlägg den 2 januari 2014

Av madde - 2 januari 2014 14:54

Nu har jag haft fullrulle hela dagen, så satte mig precis en stund på soffan.. Tycker jag är värd det.

Började dagen med att åka till verkstaden för att byta lampa på bilen, så nu syns jag i mörkret igen :D

Sprang även in och köpte ett fodral till telefonen, nu väntar jag bara på att mitt simkort kan komma så jag kan byta telefon...

Blev även att handla lite små saker.. 

Väl när jag kom hem, så blev det STOR städning. Har plockat bort julen, känns riktigt sköt att den är borta =))

Det enda jag har kvar är några julgrupper =) Men bara trevligt med blommor så!

Så känns skönt att det är rent och fint här hemma nu. Ska ju ändå jobba hela helgen, så då kommer jag inte orka göra någonting.

Nu funderar jag på att gå ut och gå en sväng. Skulle vara skönt, dock lite tråkigt väder men men får väl bara klä på sig rätt så =))


Idag är det exakt Ett år sedan min älskade mormor lämnade oss    Hon är otroligt saknad.    


Nej nu ska jag ta mig en promenad, sedan blir det till att börja med maten!!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards