Alla inlägg den 28 januari 2014

Av madde - 28 januari 2014 17:17

Denna dag har inte alls varit bra...

Började väl helt okej, fick undan disken från igår och var på apoteket och en sväng till affären..

Var hos läkaren igår kväll och fick domen bihåleinflammation.. Så nu går man på både det ena och det andra tabletter..


När jag kom hem från affären blev det till att lägga sig i sängen, för då började huvudet värka.. sen har jag fått legat ner hela dagen, har varvat med att ligga i sängen och läsa och soffan för att se på tv. Huvudet har värkt så fort jag har ställt mig upp.. Så det är inte alls kul nu.. Har försökt att sovit bort värken men det har inte heller hjälpt.. Så det är bara att härda ut...


Eftersom att jag inte kan träna något nu så får jag tänka på vad jag soppar i mig.. Något måste man ju tänka på iaf!

Dagens måltider har väl kanske inte blivit dom bästa men ändå..


Frukost: 2 smörgåsar med salami, mini risifrutti

Lunch: 4 st pannkakor med sylt

Mellanmål: En kiwi

Middag: Bacon sallad

Övrigt: 2 bitar mörk choklad


Nej nu ska jag vila mitt huvud..


 




Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards