Alla inlägg den 21 januari 2014

Av madde - 21 januari 2014 16:39

Denna dag har gått fort må jag säga. Har jobbat 7-16.. Haft en väldigt skön dag, för att suttit inne och gjort lite saker. Skönt med lite omväxling måste jag säga =) Och på så sätt har det sparat på mina händer idag. För just nu är dom inte sköna, och det gör ont nu också.... Så inte så himla kul må jag säga. Ska försöka ringa hud nu i dagarna och se om dom har glömt bort mig.


Var ledig igår, och då blev det en tur till Ikea =) Var ett tag sedan man var där-.. Och varför inte passa på att handla när man är där =) Blev till att köpa nytt matbord och stolar. Så vi var klara vid ca halv 10 igår kväll, med att montera ihop allt =) Men bra blev det allt.


Ikväll så blir det en lugn kväll tror jag, blir nog att se en film. Jonas är ju här så det får bli en myskväll =)) 


Så nu blir det jobb hela veckan, och ledig till helgen.!!


Tänkte bjuda på en bild före och efter  när jag bytte köksbord!


FÖRRE:

 

EFTER: 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards