Alla inlägg den 25 januari 2014

Av madde - 25 januari 2014 20:22

Denna dag gick man upp kanske tok förtidigt, men kunde verkligen inte sova... Fick ingen luft och huvudet värkte.. Kul att vara sjuk...... Eller inte!! 

Iaf så har jag fått en hel del gjort. Gjort 2 pajer förberett tårtan, så har haft fullt upp.. Skulle väl egentligen bara behöva ligga och vila, så därför ligger jag i soffan nu! Riktigt skönt att ta det lugnt.. Värsta är att jag har ont i ryggen också. Så antagligen sitter förkylningen i ryggen...


Tror jag kommer att somna tidigt i kväll, gjorde jag ju i går och gud så skönt det var!!


Ja så i morgon blir det väl fullrulle skulle jag väl kunna tänka mig. Hoppas att man orkar bara, lär väl ligga däckad i morgon kväll..  Aja får försöka vila så mycket det går.


Så nu ska jag ta och kolla lite på tv och bara ta det lugnt =) Hoppas ni har haft en bra dag där ute!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards